.... hej

Helluw! I dag var det jättekul i skolan eftersom vi gjorde en jätterolig minneslek och en annan grej som hette typ poängtavlan eller nåt sånt. Det var faktiskt riktigt kul att börja skolan igen, fast den här gången var det ännu roligare för att det är en helt ny klass med helt nya kompisar och sånt! Egentligen var det inte så många jag behövde lära känna bland tjejerna eftersom dom har jag redan träffat tusen gånger. Aja iaf snart ska jag på fotbollsträning och ha kul så det här inlägget blir inte så långt. Jag gick hem till Rebecka efter skolan och där gjorde vi en jättegod smoothie med banan och hallon och så kokade vi majskolvar, mm det var jättegott X ). Men nu måste jag snart börja gå så hej då! // SoPhIa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0