God natt

Hej alla trötta och lata personer! Hoppas er dag varit bäst eftersom det har min dag varit. Dagen har varit bäst eftersom att vi haft jätteroliga lektioner tycker jag, (vi har bara haft två men ändå) för att vi hade språk för första gången och jag hade valt franska som första val och det fick jag också. Vi har en jättebra lärare och jag träffade en ny kompis! Alice går också i min gupp fast vi gick ju i varandras klass förut i 6 år så vi känner ju varandra. Vi hade matteprov också och det var faktiskt kul eftersom det var väldigt enkelt. Efter skolan gick Rebecka och jag hem och fixade våra allmenackor som vi hade fått från skolan. Vi fick skåp också och det var häftigt det med! Iaf så sitter jag lite vid datan nu men jag vill gå ner och kolla på Simpsons så hej då! // Sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0