Vårskorna


Heeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Jag har inte skrivit på skitlänge. Soooorrryyyy!  Men nu kommer jag att börja skriva igen.... =D  Jaaa medan jag inte har skrivit så har det hänt tusen saker! Å en sak är att ja har fått nya vårskor å en vårjacka! =) Jaa sen har jag och mina kompisar varit tillsammans mycke! Nu sitter ja här å skriver och väntar på att Rebecka ska ringa och säga att hon har spelat sims ett tag och nu så kan vi åka till Täby C! Ja å Rebecka kommer åka till Täby C å då kan jag fota de jag handlat sen! =D  

Kommentarer
Postat av: olivia , du vet ?

heeeeeeej sophia fin blogg du har, det är jag du vet olivia från skolan och fotbollen ^^ läs min blogg ?

2009-05-02 @ 09:42:09
URL: http://baraolivja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0