Påskdagen ( kvällen)

Just nu så sitter jag här med min bästis Rebecka och skriver lite..  Ungefär för 3 minuter sen så kändes det som att jag tippade av sakta men säkert! Min kompis och jag stod i trappan och hon skulle kolla var min tröja kom i från , hon drog i min luva så att jag lutade bakåt lite och sen ba föll jag från tre ganska höga trappsteg ......  de blev lite virrigt fakstiskt. Men Rebecka är en väldigt snäll person egentligen .... så tänk inte oj hennes bästis gjorde så att hon nästan tippa av xD !   Nu vill jag hälsa er som vanligt en riktigt GLAD PÅSK! // Sophia                                                          

 Ps. Det här är en bild på Rebecka.

                                                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0