I morse

I morse den 10/4 så gjorde jag och min lillebror Emil frukost på sängen till min pappa. Vi hade bakat scones. Han blev jätteglad eftersom att han hade inte väntat sig någonting. I dag så kommer jag gå på påskfest hos Emelie (hon heter knatte på mina länkar) med Rebecka. (hon heter Fnatte på mina länkar)  Efter det så kommer jag att åka hem och måla ägg med min mamma och mina två brorsor. Jag hann inte göra det i går. Jag kommer också göra en påskpresent till min mormor eftersom att hon skulle bli så glad! I går så svimmade hon på bussen men läkarna har inte märkt felet och därför är hon lite orolig ...  Hon kommer säkert bli jätte glad när hon får min present!  GLAD PÅSK på er allihopa // Sophia                                           

Kommentarer
Postat av: Hannah

Du har en jätte bra blogg/ Hannah i 4-5a

2009-04-28 @ 15:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0