Dagen innan skolan

 Ja i dag är det dagen innan skolan börjar .. Det känns sådär faktiskt .... Men man längtar ju lite!  Just nu är jag hos min bästis Rebecka och vi har gjort lite saker som t.e.x så har vi gått ner och spelat lite fotboll på skolan. I dag så kanske jag kommer få hjälp av Vendela ( min mammas killes dotter) att designa min blogg och få musik. Vi kommer också fika lite. I morgon så kommer jag att hjälpa min kompis att lägga in bilder på hon och hennes kompisars blogg. Lite senare i dag så kommer jag att åka hem till min pappa och kanske städa min hamster Fannys bur ..... Boring! Men nu så vill jag hälsa er en riktigt GLAD PÅSK!!  // Sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0